vineri, 17 septembrie 2010

Revenire in normal

York 2008
Azi am avut planuri mari. Am plecat dupa mancare, si culmea...am gasit. Tot de pe la un super-market, am luat vreo 5 kg de cartofi, oua (15 ca erau la oferta), faina, etc. Am stranz vreo 10 kg si ceva de mancare si tot n-am luat ceapa, zahar (dar am praf de copt), lamai, ardei si multe alte lucruri din care se fac mancaruri bune, dar ma descurc si cu acestea.

Am gatit (distrus) o omleta cu cartofi, pe care am putut s-o mananc in proportie de 70 %, si am plecat iar in oras pentru niste "ture" de orientare prin campus. Nu m-a ajutat prea mult, deoarece eu am mai fost in 2008 aici, si oricum mi-am facut student card (adica carnetul de student) lundu-ma dupa un afis. Adica mi-am facut carnetul descurcandu-me ca romanu' : just poin the way, i'll find it. Asa am am intrat intr-un coridor destul de dragut, pe urma am intrat intr-o camera, si o tipa mi-a zis: stai pe scaun, mi-a facut poza si a iesit cartela la o imprimanta si gata.

Manchester United 2008
Am stat la tot turul, dinou mentionez ca nu am aflat mare lucru, decat ca am gasit niste cladiri faine de pozat, dar nu stiu cum am facut ca azi am lasat aparatul in camera, desi a fost o zi superba (adica erau nori, dar mai iesea si soarele si nu a plouat de loc). Deci pozele pe care le-am atasat acum sunt din 2008.

Am facut minunatul tur, unde am intrat in vorba cu o doctranta din Columbia, care studiaza "Implicatiile polititce ale muzicii in sec 17" sau cam asa ceva din America Latina. Am incercat sa mai iau legatura cu ea via internet ca mi-a dat numele ei si mi-a zis ca o gasesc pe feisbuci, dar ciuci.

Am revenit in camera, am mai stat si s-a mai mutat un coleg spaniol de origine indiana (Krish). Foarte interesant tipul, destul de comunicativ, si e bine ca a venit macar un baiat, nu de alta, dar doar cu fete e cam aiurea. Glumele nu sunt la fel de bune. Alexandra (colega de langa mine-din grecia) mergea la una din activitatile de socializare organizate de universitate, adica tipul acela de eveniment in care toata lumea e de treaba, hai sa ne cunoastem, da-mi adresa ta de mail si pe urma dispare. Nu cred ca cineva de la buisness sau IT sau fizica o sa fie interesat sa cunoasca de aproape pe cineva de la istoria artei.Am stat cam vreo 30 de minute in crasma (pub) in care se organiza, pentru a ma convinge de faptul ca e o totala pierdere de vreme, si m-am intors la camin ca sa mananc ceva si sa scriu blog-ul.

Canalul din Manchester 2008
                                                                                                       Vrabiuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu